• English - zmień język serwisu na angielski
  • русский - zmień jezyk serwisu na rosyjski
  • PUP Sosnowiec

    Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

    • Informacje ogólne

    Obowiązki poszukujących pracy

    Osoba poszukująca pracy ma obowiązek:

    • utrzymywać kontakt z powiatowym urzędem pracy co najmniej raz na 90 dni w celu potwierdzenia zainteresowania pomocą określoną w ustawie,
    • zgłaszać się w wyznaczonych i ustalonych z urzędem pracy, terminach. W przypadku niestawiennictwa w wyznaczonym terminie należy, w terminie 7 dni, powiadomić powiatowy urząd pracy o uzasadnionej przyczynie tego niestawiennictwa,
    • przystąpić i nieprzerwanie uczestniczyć w indywidualnym planie działania stworzonym wspólnie z doradcą zawodowym,
    • przyjąć przedłożoną przez powiatowy urząd pracy propozycję szkolenia,
    • przyjąć proponowaną przez powiatowy urząd pracy propozycję odbycia przygotowania zawodowego dorosłych,
    • przystąpić do egzaminów umożliwiających uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień lub tytułów zawodowych oraz uzyskanie licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu.

     

    Utworzono: 2012-08-02 09:51 | Redagował: Grażyna Markowska 2014-10-28 12:25
    Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 2021

    Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl